Všetko pre váš vysnívaný domov... 10% zľava po registrácii
Dostanete prístup k osobnému zákazníckemu účtu, v ktorom máte prehľad vo svojich objednávkach, faktúrach a reklamáciách.
Naši pracovníci zákazníckej podpory Vás ochotne prevedú celým procesom objednania na e-shope. Pri zadaní objednávky na e-shope je nutné, aby zákazník súhlasil so znením všeobecných obchodných podmienok. Z tohto dôvodu nemôže objednávku vytvoriť operátor zákazníckej podpory po telefóne. Zákaznícka podpora +420 703 139 935.
Požadovaný deň dodania uveďte do poznámky k objednávke a naša expedícia sa bude snažiť urobiť všetko pre to, aby bol termín dodržaný. Po expedícii tovaru Vás bude prepravca informovať o termíne doručenia. Priamo s prepravcom je potom možné dohodnúť individuálny termín.
Svoju objednávku môžete uhradiť hneď niekoľkými spôsobmi:
Bankovým prevodom
Dobierkou
V hotovosti
Online platbou
Áno, všetok objednaný tovar si môžete, po telefonickom dohovore na zákazníckej podpore, sami vyzdvihnúť v našom sklade na adrese Kamarytova 180, 396 01 Humpolec. Zákaznícka podpora +420 703 139 935.
Predbežný termín dodania je uvedený v potvrdení objednávky, ktorú ste obdržali e-mailom. V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte na našu zákaznícku podporu.
Pokiaľ ste nenašli montážny návod v niektorom z balení produktu, nájdete ho v našom e-shope na stránke produktu. Prípadne kontaktujte našu zákaznícku podporu a naši pracovníci Vám montážny návod obratom zašlú.
Áno, objednávku je možné stornovať, ale nie vo všetkých prípadoch (napríklad po odovzdaní tovaru dopravcovi). Pre bližšie informácie o Vašej objednávke kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu.